.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک زن امریکایی اینترنتی مسلمان شد+عکس
یک زن امریکایی اینترنتی مسلمان شد+عکس

خانم نیکول کوئین اهل دالاس آمریکا در می 2007 از مسیحیت به اسلام گروید. وی همانند سایر زنان آمریکا مشروب میخورد ، در کلوب های شبانه شرکت میکرد . اما زمنی پیش آمد که وی با سوالهای بیجواب فراوانی روبرو شد .

دوستانش وی را تشویق کردند تا جواب سوالاتش را از مسلمانان بپرسد. پس از آن نیکول چنان مجذوب شد که تا ساعت 4 صبح مشغول تماشای ویدیوهای یوتیوب و افراد تازه مسلمان شده آمریکایی بیدار ماند. وی همواره از خود این سوال را میکرد که چرا این افراد مسلمان شده اند؟ سرانجام تصمیم نهایی گرفته شد و راه وی انتخاب شد.

نیکول اسلام را به عنوان راهنما برگزید و مقصد خود را بر اساس آن انتخاب نمود. مادر وی میگوید نیکول کتاب های زیادی راجع به اسلام خوانده بود اما هیچگاه فکر نمیکردیم که وی مسلمان شود. دوستان وی نیز از این عمل وی حیرت زده شدند. اما نیکول شک به دل خود راه نداد.

خانم نیکول کوئین اهل دالاس آمریکا در می 2007 از مسیحیت به اسلام گروید. وی همانند سایر زنان آمریکا مشروب میخورد ، در کلوب های شبانه شرکت میکرد اما زمنی پیش آمد که وی با سوالهای بیجواب فراوانی روبرو شد . دوستانش وی را تشویق کردند تا جواب سوالاتش را از مسلمانان بپرسد.

پس از آن نیکول چنان مجذوب شد که تا ساعت 4 صبح مشغول تماشای ویدیوهای یوتیوب و افراد تازه مسلمان شده آمریکایی بیدار ماند. وی همواره از خود این سوال را میکرد که چرا این افراد مسلمان شده اند؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خیلی باهاله 20 اسفند 1387
من اون رو تحسین میکنم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.